søndag den 10. marts 2013

Madplan uge 11

Ihhh, i denne uge skal vi til barnedåben hos den nye niece (født 22. december). Dét glæder vi os rigtig meget til! Som en ekstra bonus skal vi ned til Hr. Hollensens forældre om lørdagen, hvor de giver mad. Det plejer at være super lækkert, så jeg glæder mig allerede nu ;)

Ellers har vi begge rygende travlt. Jeg har en hulens masse deadlines i forbindelse med universitet - dette semester har jeg nemlig ikke mindre end 2 gruppe projekter. Det kræver gode planlægningsevner at få det til at passe sammen.
Hr. Hollensen er jo skolelærer, så en del af hans tid går med at tage stilling til evt. konflikt, herunder holde møder og læse om det.

Jeg synes det er ret hårdt, bl.a. fordi det har gjort at vi er kommet ud af rutinen med at købe ind én gang om ugen. Det har også gjort at madplanen i sidste uge ikke helt blev holdt. Men sådan er det jo at have travlt :)


  • Man: Svensk pølseret
  • Tir: Broccolisalat med kylling og tomat
  • Ons: Koteletter i fad
  • Tor: Bøf stroganof
  • Fre: Eksotisk svinekødsgryde
  • Lør: Familiebesøg i Svendborg.
  • Søn: Ryd køleren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar