fredag den 18. maj 2012

Starten på noget godt?


Jeg følger med i rigtig mange spændende blogs og har gået og leget med tanken om at have min egen i nogen tid.
Nu må det være på tide at tage et kig ind i blog-land, det bliver spændende at se hvad sådan et eventyr kan udvikle sig til!

Jeg holder af mange forskellige kreative hobbyer, og kan slet ikke forstille mig et liv uden kreativitet. Jeg har desværre ikke tid til at hellige mig dem alle sammen på én gang, så de får periodisk opmærksomhed. Fotografering, boligindretning, syning og haven er nogle af de projekter jeg oftest vender tilbage til...Udover madlavning og bagning, selvfølgelig!


Jeg håber at dét at skrive en blog kan hjælpe til at jeg får lavet flere kreative ting - desuden er det jo altid sjovt at kigge tilbage og se hvad man har lavet tidligere.

Jeg håber I har lyst til at følge med!
-Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar