torsdag den 7. juni 2012

Americolor gelefarver - anmeldelse

For noget tid siden så jeg en kage som var virkelig, virkelig pink. Jeg blev ret forelsket i farven, og søgte derfor lidt rundt på nettet for at finde ud af hvem der havde produceret den. Det viste sig at være AmeriColor, og serien hedder "Electric".

Grøn, Gul og Lilla
Blå, Orange og Pink

Flaskerne er designet så de er nemme at doserer farven fra, men det kræver lidt øvelse. Man trykker ganske enkelt farven ud, men det er svært at finde ud af præcist hvor hårdt man skal trykke.

Ved første forsøg var jeg ikke helt tilfreds med lilla og pink. De andre farver var dog meget klare og meget "neon"-agtige. Jeg besluttede mig for at prøve endnu engang med den pink og resultatet blev, som det ses herunder, ret godt! Elsker at den er så lyserød! 




Hvis det med tiden bliver nemmere at doserer mængden fra flaskerne, er det bestemt ikke sidste gang jeg køber Americolor. Deres farver er meget lækre og klare, og det er nemt at indfarve i fondant. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar