tirsdag den 3. juli 2012

Om at få nyt tag...

Vi bor i et skønt rækkehus fra 50'erne. Dog har vi i nogen tid haft et "lille" problem: Nemlig at når det regnede på taget, dryppede det i stuen.
Det har fået en midlertidig lappeløsning med en spand i en skunk, og så en haveslange, så spanden kunne tømmes med hævertmetoden. Det har, med andre ord, ikke været helt optimalt.

Men nu skete det altså endelig: Vi får nyt tag!! Hurra hurra, det bliver fantastisk.


Her er taget pillet af, og man kan se den noget sparsomme isolering under. Jeg sad i stuen og forsøge at studerer til min eksamen, da håndværkerne gik rundt oppe på taget. Jeg var temmeligt bekymret for, om en af dem mon endte nede hos mig, inden dagen var omme. Som en ekstra lille laber detalje var der også militærøvelse på øvelsestærrenet, så det lød lidt som om jeg sad midt i en actionfilm. 

Nu har de fået lagt undertag på, og sat nye vinduer i. Ihhh hvor jeg dog glæder mig til at det er færdigt (der kommer flere billeder senere!)




1 kommentar:

  1. Så kom I igang! Håber det er gået med al den regn der har været. Bliver så skønt når det er færdigt :)

    SvarSlet