søndag den 24. februar 2013

Madplan uge 9


I denne uge er Hr. Hollensen på kursus både mandag og tirsdag, og da jeg først er hjemme kl. 19 om tirsdagen, skal denne uges mad være nem og hurtig at bikse sammen.
Vi har dog været heldige at få den hyggeligste middagsdate mandag - hvor vi drøner et smut forbi Hr. Hollensens bror og svigerinde - og deres to skønne døtre.

Hr. Hollensen er på kursus fredag aften, og kender jeg mig selv ret gider jeg ikke lave det vilde mad. Til gengæld skal jeg bruge lørdag formiddag i køkkenet, for at lave overraskelsesmiddag til ham. Tror det bliver rigtig hyggeligt, for det er rigtig lang tid siden jeg har haft tid til den slags, så jeg glæder mig rigtig meget! Menuen kan jeg selvfølgelig ikke afsløre endnu, da det jo er en overraskelse ;)

Derfor ser ugens madplan ud således:

  • Man: Maddate i Roskilde (YEY!)
  • Tir: Crispy broccolisalat med grovpasta og kylling
  • Ons: Boller i karry
  • Tor: Nøddedeller med jordskoksalat (evt. erstattet med hvidkål)
  • Fre: Rester (alene hjemme)
  • Lør: Overraskelsesmiddag til Hr. Hollensen (bryllupsgave)
  • Søn: Ryd køleren
Derudover har jeg også lovet at bage Meyers rosinboller, og om søndagen står den på varm kakao og skøjtehal. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar