onsdag den 29. januar 2014

Tørke i blogland

Det er ikke nogen hemmelighed at der har været heeeelt stille her på bloggen. Det skyldes bl.a. at jeg har været lidt I tvivl om hvad jeg egentligt vil med den her blog – men først og fremmest skyldes det, at jeg har brugt al min tankekraft og det meste af min vågne tid på det berømte speciale.




Nu er det afleveret, og kommet lidt på afstand – så nu melder tankerne sig: hvad hulen skal jeg gøre med al den fritid, og hvad skal der ske med bloggen? Jeg ved det ikke endnu, men i løbet af foråret kommer bloggen nok mest til at bære præg af at der bliver ryddet ud i huset, og at jeg forsøger at hitte ud af hvad der skal ske her på bloggen. Mon ikke der også bliver tid til lidt krea og bagning? Man kan jo altid håbe ;)


Har du nogle projekter i foråret som du glæder dig til at komme i gang med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar