tirsdag den 7. august 2012

Ferie, ferie, ferie...

Og sådan gik det så til, at det pludselig blev august, og dermed nærmer vi os slutningen på Hr. Hollensens sommerferie.
Jeg er så heldig at have ferie helt til d. 3 september, og selvom jeg glæder mig til at komme i gang igen, er det nu også meget rart at have lidt mere tid. Der er nemlig meget der skal nås endnu ;)

Det føles som en menneskealder siden jeg lavede mit sidste indlæg på bloggen, men jeg har også oplevet uendeligt mange ting, bl.a. sommerhusferie ved Ringkøbing Fjord, tur i Legoland (hvor jeg så Kronprinsen og Prins Christian), glade næsebjørnsunger der ivrigt legede med hinanden, tilblivelsen af et virkeligt hyggeligt kontor, nyt tag på huset og aaaaaalt muligt andet.

Og så er der endda én af de bedste ting tilbage, nemlig en lille uge i London hvor jeg skal besøge nogle af verdens sødeste piger.

Herunder er der lidt stemningsbilleder fra min sommerferie - den bød selvfølgelig også på en masse god mad, men det glemte jeg at tage billeder af, fordi jeg havde så travlt med at nyde ;)

Sandskulpturfestival i Søndervig

En rigtig glad kanon, Danmarks Flymuseum i Stauning

Og lige et enkelt mad-billede.
Snacks til en eftermiddag på sofaen med OL....vi havde ikke brug for aftensmad den dag...

Jeg håber, at du har haft en lige så god - eller måske endda en endnu bedre - sommer som jeg har!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar