tirsdag den 28. august 2012

Ferie i London


I går aftes, så sent at det var på kanten til Tirsdag, kom jeg hjem fra en uge i London.
Det var en uge med en masse indtryk, og til tider lidt utraditionel, fordi den ikke var præget af sightseeing og de klassiske turist-oplevelser. Jeg tror dog aldrig jeg kan tage til London uden liiiige at smutte forbi mine yndlingssteder ;)

London var meget præget af, at der for nyligt har været afholdt OL. Jeg havde ikke lyst til at være i London under legende, men det var spændende at se hvordan byen så ud oven på så stor en event.

Denne gang bød min tur bl.a. på fodring af egern i Hyde Park, publikum på optagelse til nyt TV-show med Alex Zane, den lækreste Risotto på Jamie's Italian, shopping på Oxford Street (but of course!) og en kold cider på en rigtig hyggelig pub.

Da jeg boede hos to af mine allerbedste veninder, blev der også tid til tøsehygge og madlavning. Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal derover!


OL-medaljer i trætoppen

Flag i nærheden af Leicester Square
En lidt træt Hyde Park...

Det super seje Ninja-Egern

Og et af dets venner, som var lidt mere vant til mennesker.

Et udsnit af Tescos udvalg af Bacon...Mhhh...Bacon.

1 kg Lurpak, anyone?

Kunst i hyggelige Kingston


Ingen kommentarer:

Send en kommentar