torsdag den 20. september 2012

Studiestart - hvem tog min tid?


Puha...Så er efterårssemesteret startet, og dét kan mærkes - ikke mindst på tiden, men også overskuddet.
Jeg synes ikke jeg laver andet end at være til forelæsninger eller sidde med næsen begravet i bøger og artikler.

Jeg savner bloggen og dét at bruge timer i køkkenet, men det må vente lidt endnu.

Når jeg ikke læser, bruger jeg nemlig det meste af min tid på at sætte det sidste rum i vores dejlige lille rækkehus i stand. Vi får gæster med barn i efterårsferien, så nu var det altså tid til at få et gæsteværelse.
Jeg har ikke ord for hvor meget jeg glæder mig til at det er færdigt, for det er nemlig det sidste store projekt vi mangler på huset...De siger jo, at når man er færdig, er man klar til at flytte ;)

Mon ikke der snart er nyt fra køkkenland her på bloggen - men indtil da må i hygge jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar