onsdag den 3. oktober 2012

Om at have et hus der aldrig rigtig blir' færdigt...

Hr. Hollensen og jeg har jo som bekendt det skønneste lille rækkehus i Odense NV. Desværre er det også et gammelt lille rækkehus.
Da vi flyttede ind (for 5 år siden) satte vi nyt bad og køkken i. Stue, gang/trapperum og 2 af 3 værelser på 1.salen var fine. Til gengæld stod vi med et tag med hul i - og et rum som så...ja..lidt håbløst ud.

I sommers fik vi skiftet taget, og nu er vi så gået i gang med det sidste rum (som på det sidste er blevet døbt lorterummet, fordi det er super træls at det ikke allerede ER færdigt).

På billederne herunder kan du se hvordan det ser ud lige nu...Jeg håber sørme at jeg snart kan poste en rigtig fin opdateringer, hvor der fx er kommet tapet på væggene...eller måske bare gips.





Vores weekender går med at sætte rummet i stand - hverdagen er for travl til at nå at lave noget. I første omgang var planen at vi ville have det færdigt til efterårsferien, men det mål er sat lidt i bero - bl.a. fordi vi har mødt nogle bump på vejen. 

Men ihhhh hvor bliver det dog helt utroligt vidunderligt når det engang er færdigt! Jeg er træt af støv og ømme skuldre, mest især fordi det stjæler min tid fra køkkenet ;)

(nå jo...og hvis man kommer til at kede sig når rummet her er færdigt, kan man jo altid ordne haverne, eller nogen af de millioner af småting der ellers er!)

Ha' det rart!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar