søndag den 14. juli 2013

Stemingsbilleder fra Juni


Juni har været rigtig dejlig, men også rigtig hård! Hele Maj og Juni har stået på eksamen og opgaver, så jeg har brugt mere tid på min bag end jeg normalt ville have brudt mig om, men resultatet blev godt, så jeg vil ikke klage.

Nu har vi begge sommerferie, hvilket er hårdt tiltrængt. Vi bruger ferien på at få fulgt op på nogle af de halve projekter vi har liggende, og så skal jeg i gang med mit speciale. 
Men selvom Juni var hård, var den også skøn, fordi der skete en masse dejlige ting. I indlægget her er der lidt stemningsbilleder.

Jeg løb mit første 5 km løb d. 6 Juni! Her er svigermor og jeg efter løbet.
Hr. Hollensen og svigerfar ventede med frisksmurte sandwich og kolde sodavand ved mållinjen. 
Jeg har et ønske om at bage noget oftere, og her fik jeg indviget min hævekurv til dette
 superlækre, længtidshævede grahamsbrød.


Hr. Hollensen og jeg var på dyrskue. Her gnækker han over sin kløgtighed,
for han havde medbragt kaffe og chokolade ;) 

Som eksamens-forkælelse lavede Hr. Hollensen lækker
brunch til mig. Jeg kan virkelig anbefale de små kartoffelstrimler, de smager såååå godt!!

Chokoladecupcakes med hindbær, pyntet med IMBC og hindbær.
Hr. Hollensen havde bestilt bagværk til kollegerne, i anledning af fødselsdag.

For at fejre veloverstået eksamen gik min gruppekammerat og jeg på Lagkagehuset
for at nyde lidt kage andre havde bagt. Her ses en browniebund med cream cheese og solbær-mousse.
Den kan anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar